zondag 28 oktober 2012

De Sprei

Enkele maanden begon het. Ik kreeg het warm, mijn vingers begonnen te jeuken, ik kreeg flashbacks en een onverklaarbare en onbedwingbare aandrang om een haaknaald en wat wol te kopen. En zo geschiedde. Ik maakte een granny. En dat was dus wat ik niét had moeten doen. Want sindsdien ben ik hooked. Aan haken.

Het bleef niet bij de sprei, die nog steeds under construction is, er kwamen beestjes bij, en bloemetjes en binnenkort ook nog hapjes. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Als eerbetoon aan mijn eerste haakwerkje de sprei in wording.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk als je een reactie achterlaat. Hier, of op Twitter of Facebook.

Reageren zonder koppeling met welk account dan ook? Reageer met de optie Anoniem en zet eventueel je naam gewoon in je bericht.